Friday 29 January 2010

Luahan

Assalamualaikum.

Sedih sebenarnya.

We shared too much and she advice myself to be patient for my internship. I told her too much what I felt and everything that was happened. I will continue for my driving licence on Sunday. She do support me to continue my study untill PHd. Love you mum. I will. I will make you and papa proud because have a daughter like me. InsyAllah.

YaAllah, Tuhan sekalian alam, Maha Berkuasa Atas Segalanya. Aku hambamu yang kerdil, terlalu banyak khilaf dan sering rebah. Aku hambaMu yang terlalu hina atas segala kejelikan yang sentiasa dilakukan. Aku berdoa pada Mu Tuhan, permudahkanlah diri ini mencapai hala tuju kehidupan, pandulah diri ini dalam mencapai ilmu Mu dan pupuklah diri ini mencintai ilmuMu. Bantulah aku untuk terus belajar dan memahami hakikat ilmu itu hak milik Engkau. Engkau berikanlah rezeki pada diri ini seadanya jika aku diciptakan sebagai manusia yang perlu berusaha keras untuk mencapai halatuju cita-cita dan menggapai ketertinggian dalam mencapai ilmuMu. Jauhkanlah aku daripada ilmu yang terpesong dan Engkau luruskanlah hatiku ini YaAllah. Sesungguhnya Engkau adalah Maha Pengampun atas segala dosa kecil dan dosa besar. Aku memohon ampunkanlah dosaku,dosa kedua ibu bapaku,keluargaku, guru-guruku, dan tempatkanlah kami di syurgaMu.

No comments: