Friday 2 July 2010

Return



Proses dalam nak membesar...huwaa!!!
Semasa pogram ihya' ramadhan..masa ni masih 60 kg..huhu..permulaan untuk sihat


Aku kena nekad ni.
Adik dengan mami aku cakap aku sihat sekarang ni.
Alamak...Respon yang menjatuhkan saham sungguh!
Macam mana eh?

Menu makan aku tiap-tiap hari

Tengahari
Malam before 8.00 pm.
So, why Im fatty?
Adoih!
72kg now!
Matilah aku!!!

Target untuk turun please!
YAAALLAH, JADIKANLAH LEMAK-LEMAK YANG BERADA DALAM BADAN AKU INI, KELUAR DAN APA YANG AKU MAKAN ITU CEPAT DICERNAKAN, TINGKATKANLAH METABOLISME BADANKU INI...AMINN!

Usaha kena ada~!
Sabtu dan Ahad aku akan pastikan aku ke Gym!
Please..ambillah peluang ke gym Afiti..Gym di UPSI tuh..elok sangat!
YALLAH...nak kurus balikkkk...~~~!!!

Nak macam ni balikkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!

Paling kurang mcm ni pun tak per!!!


MESTI!
Gym!
Kurang pengambilan nasi --- membunuhku sungguh!
Exercise
Figure Up..Mesti!!!Tunggu gaji masuk!!!

Sebab gemuk ni...muka yang cun pun jadi hodoh..tahu takkk??kalau yang memang comey n lawa tu tak perlaaa...

YAALLAH...AKU NAK MACAM NI...LAGI..!!!

Kalau jumpa sapa-sapa yang kenal aku dulu..masa kat UPSI, hanya cakap aku " MAKIN SIHAT". Yer..memang aku selesa dengan badan aku, tak kisah apa yang orang cakap, tapi..aku sedar aku sekarang badan mcm dah melampau-lampau dah nih!Dulu, aku jenis tak kisah, sekarang perlu ambil kisah...aku fikir penyakit dan kesihatan badan je nih..kesian badan aku...huwaaa...!!!

Mesti bersukan semula!!!

No comments: