Sunday 11 July 2010

Sabtu 10/11/2010

Alhamdulillah
Semalam usai sudah pembentangan untuk pelajar master
Banyak sangat pengalaman yang aku peroleh
Terima kasih Tuhan kerana adanya peluang aku melihat mereka
menjalankan pembentangan kerana ruang ilmu ini perlu dipenuhi dengan sebaiknya
Penat tetap penat, tapi kerana ilmu
Hari Sabtu sepatutnya berehat, tetapi pagi-pagi lagi aku bersama Yati ke kampus
Tolong-tolong mana yang patut pensyarah aku itu
Tambahan Yati RA Dr.J...aku pula dengan Dr.N, ada tujuan jugak ke kampus
Terlangut aku mendengar pembentangan
Mendengar komen pensyarah-pensyarah yang hadir dalam penambah baikan kajian amat menarik minatku
Otak laju berfikir
dari jam 8.00 am hingga 2.00 pm
Dalam pukul 8.00 lebih aku rushing ke pejabat SUKSiS
Pergi hantar borang pengesahan kesihatan, adik aku tunggu di sana..Dia nk interview Suksis...Semalam aku ke balai polis untuk pengesahan cop kesihatan dia...tu laa..borang kesihatan tak semak betul-betul..nak cop pegawai universiti tak dibenarkan
Then terus ke bilik pembentangan
Balik lewat juga...
Duk clear mana yang patut clear
AJK makanan konon..haha
Then pergi jumpa adik pula
Hantar makanan kat dia
Balik pun dah dekat pukul 3.00 pm lebih juga
Aku tanya adik aku dah makan ke belum
Dia cakap makan megi je pagi tu
"YAALLAH, bakpo tok make..?"
Jawapan malas turun tangga...malas nk jalan g beli...
(Memang dahh..aku dah tahu..jenis pesen duk dalam bilik jer macam ni lah)

Balik jer
Semayang zohor then terus terlelap
Murahkanlah rezekiku untuk menampung pengajian untuk master ini
InsyAllah..Mohon dipermudahkan..berdoa banyak-banyak pada Allah S.W.T
Hari Sabtu hari yang patut berehat...tapi...kerja...Mak cik pula suruh pergi bacaan yassin sebelah rumah dia...adus...penat baru balik mak cik...lastly, pas Zohor aku terlena..
Bangun, asar dah 6.20 pm..tidur punya pasal
Kerja menggunakan otak amat memenatkan

Malam, aku buat kajian skit...
Tidur dekat kul 3.00 pagi juga
Alhamdulillah...


No comments: