Sunday 11 July 2010

Hari ini Ahad 12 Julai 2010

Tidur jer kerja hari ni
Kemudian
Duk layan lagu
Aku ngan Yati lena sangat tidur hari ini
Ada orang ketuk pintu bilik
Seseorang
Wah..hahaa...
Aku dah la tak mandi lagik..wakakaa
Eh..awak makin kurus...wow..jawapan best...beberapa ari dia tak tengok aku..wahahaha

Haaaa...arini sesi mengemas
Adjust bilik
Basuh baju
Amik mood baru
Maklumlah kawan-kawan nak datang amik transkrip
Nak tumpang kat sini
Gembiranya aku
Seronok ramai-ramai
Boleh lah kami pergi ke pantai...sambil2 bergambar (menembak)

Kemudian
Hari ini
Operasi baju
Seminggu mesin baju tak bergerak
Semua rushing, otak penat..tapi orang akan lihat aku ni sangat rilek..Hanya Tuhan sahaja yang tahu..kerana aku sentiasa berdoa, tenangkan hati aku walaupun aku dalam keadaan sibuk kerana aku tak suka orang melihat aku sangat sibuk


Ni haaa..baju baru hangkat..nak lipat..

Tambah pulak dengan baju Yati..hahahaha...Yati dengan aku proses baju hari ini..wakakaka

Kehkeh...layan tv sambil lipat baju

Haaa..aku dah siap..nampak banyak tadi..rupanya sikit jer..wakakakaka

Haaaa..aku nak layan drama plak...semua pakat duk lepak bilik aku ni..tengok tv...hehe
Nak tengok drama zaman dulu..Rosyam Nor dan Lydiawati..cerita suami isteri dan dot..dot..dot..
Lawak punya cerita
sekarang dah pukul 10.30 malam
Esok aku akan mula masuk kelas mengajar student baru masuk ganti pensyarah aku esok selama dua minggu..Alhamdulillah...ingin rasai dan langkah permulaan


No comments: