Friday 9 July 2010

Penantian

Alhamdulillah
Hanya mampu berdiam diri
Menangisi dalam hati
Dekatkanlah diriku dengan Pencipta Petala Langit dan Bumi


Isnin depan Dr.N tiada selama dua minggu
Aku diminta untuk ganti kuliah dan berikan RI subjek ULP
Mungkin dalam kelas nanti aku akan terangkan berkaitan sahsiah
Terima kasih memberi peluang juga kepadaku merasai suasana seorang lecturer mengajar pelajar

Dalam hati ini:

Allah

Cita-cita (kerjaya dan belajar)

Kereta

dan

.

.


.


.


.


.


.


.

Siapakah Dia?Adakah Dia atau siapa?
Kesabaran hati perlu dididik agar sentiasa tersemat dalam hati

Selepas tengok akademi Al-Quran
Dalam fikiran dan niat hatiku, jika aku menjadi seorang ibu kelak, aku mahu hantar generasiku, terutamanya yang lelaki di Sekolah Tahfiz
Aku terasa dalam hati ingin ke Mekah
Apabila ke Mekah, mahu kembali bertudung labuh dan memakai purdah
Hanya niat dalam hati apa keinginan diri, semoga niat yang baik mendapat ganjaran baik daripada Allah S.W.T
Aminnn

No comments: