Monday 28 June 2010

Jubah aka Abaya


Kenapa semacam jer muka haku nih..dalam banyak-banyak gambar, gambar ni yang aku rasa pelik..kenapalah muka mcm tertiarap dalam tepung. Nak muka mcm ni balik...Aku pun tak tahu, apa yang aku pakai, cerah pulak aku tengok..sekarang itam pelik je muka aku..Wakakaka..Member aku cakap..muka pucat?Really..?Biaq p lah....hurmm...

Kalau diberi pilihan apa yang aku nak dalam kecantikan:

Meh nak jawab

1. Gebu...wakakaka..gilak looo..
2. Slim sket..pergilah engkau lemak oii...nyah dari sini
3. Nur pada wajah....banyak-banyak la betobat..hahaha
4. Kecantikan dalaman...hehe...Ni paling penting..

Ada member aku cakap, bila dia tahu aku minum B-White untuk kulit dulu, baik ko jangan minum..badan tengah naik...nanti kalau ko minum..terlebih gebu...khakkkkhakkthui..luga perot aku mendengarnya...hahahaa...

Aku suka sangat jubah modern..sapa-sapa nak kasi aku hadiah..ikutlah hadiah apa-apa..belikan aku jubah yer..hahhaa..saiz 48 aku pakai..hehe..

Eh..ada ke orang dengar permintaan aku ni..berangan je la..hehehe...kalau aku kerja nanti..tengok laa..hehe...jubah-jubah akan jadi koleksi aku nanti..hehehe...

Gambar dengan rakan praktikum. Hazira
Padan muka!Sekarang baju ni sudah tak boleh dipakai langsung bahhh..huwaaa!!!Masuk pun sampai parus buntut..hahaha..adeooiii..!!!!
Jubah yang aku suka pakai jugak and masih muat..hehee
Ni jubah /abaya yang selalu aku pakai..nasib baik tak lunyai je..huhu

Sebab gila duk pikir berangan pasal jubah sebenarnya..gambar jubah yang lain aku tak jumpa yang aku pakai..setakat ni gambar ni je lah..wekss!!!
P/S: Semua pakaian ni tidak akan kekal lama..kelak mati hanya kain putih sahaja..maka sesuailah aku tempek kan entri pasal semua ini di sini..adakalanya buat aku berfikir ke depan dan juga berfikir alam kematian..mati hanya dipakaikan dengan kain kapan sahaja.
Sekian.Insaf takkk???Aku tanya aku jawab jer...INSAF!!hehe
Apa yang ada tidak akan kekal lama..babaiii..(rindu plak babai versi Tarmizi ni..hahaha)

No comments: