Monday 28 June 2010

Tulisan Arwah Ayahanda











Assalamualaikum.
Aku teringat pada arwah papa aku...................................!
Papa................................!
Papa................................!

Apabila kehilangannya...aku semakin terasa pengorbanannya pada aku dan adik-adik aku
Papa aku seorang yang penyayang
Apabila berbicara tidak pernah sesekali papa meninggikan suara....!
Masa kecil, kalau aku cakap kuat-kuat, papa marah aku, larang aku..jangan cakap kuat-kuat..sampai sekarang sebab itu aku amat sensitif pada komunikasi...
Papaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!Terima kasih atas didikan papa untuk Tie!!!!
Papa, Tie akan balas jasa papa dengan menjadi insan yang berjaya seperti yang papa mahu lihat!
Semangat papa, Tie akan teruskan....Engkaulah bapaku yang amat aku sayangi!!!!
MOHD BASRI BIN OTHMAN
Tempatkanlah bapaku di syurga Mu YAALLAH,sifat pemurahnya, rendah dirinya...suka menolong orang sekelilingnnya..semoga dibalas oleh Mu di syurgaMu YAALLAH!

Naper macam mkin itam nih?huhuaaaaa!!!

No comments: